Trikrek élete :):):)

Trikrek élete :):):)

A jel neve: kocka!

2016. szeptember 20. - KoHoHeni

Mivel végleg eldöntöttük a babakocsit illetően, hogy 2+1-est veszünk, így tegnap meg is vettük a 2-es babakocsit:)) Kihagyhatatlan ajánlat volt, igaz lutri, hisz kék kockás. Mi pedig csak pénteken fogjuk megtudni, hogy hogyan is alakul a nemek aránya:) De a megérzésem még mindig tartom: két fiú, egy lány.

Ezt erősíti körülöttem minden jel. Jött először ez a 2-es ikres babakocsi a kihagyhatatlan ára miatt. Úgy voltam vele, hogy ha esetleg más lesz a nemek aránya, akkor maximum tovább adunk rajta:)

De mindebbe a meggyőződésemben a tegnapi napon unokatesóm megerősített:) Ugyanis felajánlotta nekünk ajándékba az ő babakocsiját amiről semmit nem tudtam, de naaaggyon örültem neki, hogy végülis mindegy milyen színű, a lényeg, hogy Aprajafalvának megoldódott az egész babakocsi mizéria problémája, ráadásul úgy, ahogy mi azt elterveztük. Na de, hogy miért is írtam, hogy ez is egy jel? Mert amikor megláttam a képen, akkor dobtam egy hátast, hogy pont olyan kockás, mint a 2-es amit vettünk, csak fehér-bézs-barna színben!!!!!!!!!! Mondjam, hogy véletlenek nincsenek?!:)))))) Őszintén, mennyi esély van erre a kialakult babakocsi helyzetre? Szerintem ha tudatosan kerestem volna ugyanolyan kockás mintásat csak csajosabb színben, akkor se találtam volna... HIHETETLEN:)))

Ha már a jeleknél tartunk, akkor az ikrekre vonatkozóan is voltak ám:)

Az első jel a teszt volt...:) A - már jól ismert - használati útmutatás szerint a teszt eredménye 10 perc múlva nem leolvasható. Mi pedig még este is azzal poénkodtunk, hogy azért nem tűnik el a két csík, mert annyira sokan vannak bent, hogy egyszerűen belevésődött a papírba:D:D  (jelzem, hogy a mai napig pont olyan élesen kivehető az eredmény, mint akkor volt:D )

A második jel: Mielőtt kiderült, hogy 3 pocaklakónk van, ültünk az orvosi várakozóban és az előre foglalt időpont ellenére rengetegen voltak... Nagyon fülledt meleg volt, én nagyon rosszul voltam, az emberek pedig csak özönlöttek befele. Ültünk a férjemmel egymás mellett, előttünk egy kis újságtartó asztal ahonnan kínomba felemeltem az egyik újságot, hogy azzal legyezzem magam. Ahogy felvettem és lenéztem, majd megláttam, hogy az alatta lévő újság címlapjára mi van írva: "ikreket várok", egyből egymásra néztünk... A férjem csak annyit tudott mondani, hogy hívjak egy taxit hazafele, ő nem fog tudni vezetni. :D:D

Most pedig itt ez a babakocsi a nemek arányára vonatkozólag. Ha pénteken megerősítik az ultrahangon, hogy valóban így van, akkor ezek után szerintem senkinek nem lehet több kétsége a női megérzésekre vonatkozólag...:))) Csak keressétek a jeleket:)))

A kockák legyenek mindenkivel:)))))

A bejegyzés trackback címe:

https://harompocaklako.blog.hu/api/trackback/id/tr3611730045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása