Trikrek élete :):):)

Trikrek élete :):):)

Kismama farmert mindenkinek!!!!

2016. október 07. - KoHoHeni

Most, hogy betöltöttük a 19. hetet is és enyhe pánikrohamot kaptam attól, hogy a hétvégén utazunk el és konkrétan nincs olyan ruhám ami az időjárásnak is és Aprajafalvának is megfelel, muszáj voltam minden erőm összeszedni és célirányosan elindulni vásárolni. Tudtam, hogy ez nem úgy megy már mint régen, amikor napokat tudtam a plázákban eltölteni, sőt nem okozott gondot 1 nap alatt bejárni Budapest összes bevásárlóközpontját sem. Ellenben a mostani helyzettel ami nagyjából a következő:

1) Alap elv: plázába nem megyek, mert már a parkolótól-ruhaboltig eljutni akkora táv, amennyire összesen van energiám, tehát maradnak a pici boltok.

2) A pici boltokba csak akkor vagyok hajlandó bemenni, ha letudok parkolni a bejárata előtt, mert minden egyes energiaforrásomra szükség van és nem fogom csak úgy sétálásra pazarolni!

3) Bemegyek a pici boltba, ahol már a belépésem pillanatában tudom, hogy ez nem az én világom, úgyse lesz a méretemben semmi, egyébként meg nem tetszik a felhozatal se. JA ÉS BÜDÖS VAN!

collage_2016-10-06_20_34_30.jpgÍgy történt, hogy kénytelen voltam valóban útba venni egy plázát, egy másik napon. Kemény felkészülés előzte meg a "túrát". 1 napig aludtam rá előtte, indulást megelőzően megetettem Aprajafalvát és segítségként először a barátnőmet, utána pedig a férjem kértem, hogy jöjjön velem, egyedül már nem megy. A felkészülés eredménye pedig 1,5 óra shopping lett, tehát még időben is nagyon jó voltam:D

ÉS KÉPZELJÉTEK EL! Régebben is nézegettem már ezeket a kismama ruhákat, főleg a nadrágokat, mert ránézésre látszik, hogy valami hihetetlenül kényelmes lehet. Jó, tudom, nem a legsexibb, de ezen lépjünk túl, szóval felpróbáltam őket és megállapítottam, hogy MINDENKINEK KISMAMA RUHÁKAT KELL HORDANIA! Nincs többé has szorítás, nem vág be sehol, nincs az egész napos szenvedés mert éppen telieszed magad és hirtelen kisebb lesz a kelleténél... Hát ez a világ legkényelmesebb cucca. Úgyhogy örömmel jelentem be: ruhatárügyileg is kismama lettem! És hogy miért is volt erre szükség? Szerintem a kép jól ábrázolja!!!:)))

Drága Aprajafalva, édes pici fiaim!

Ma éjszaka volt az első olyan esténk, amikor már éreztem mindent. Azt hiszem a pillangó effektusból átalakultatok és valami hihetetlen nagy party lehetett bent, mert mindenért jeleztetek. Az egy dolog, hogy egyébként jó lenne, ha leszállnátok a hugyhólyagomról, hisz legalább 15-ször küldtetek ki a mosdóba, de ezek után ha lefeküdtem, akkor szó szerint éreztem ahogy valamelyikőtöknek sose tetszett semmi:D

Még mindig csak annyit tudok erre mondani, hogy ez valami leírhatatlan!!!!!! Apukátok pedig kemény hosszú percekig szereti bámulni a hasam fürdés után - mert akkor vagytok láthatóan a legaktívabbak - , és már tényleg látszik kívülről is amikor egyszer, kétszer valami történik bent:D

<3 <3 <3

 

A bejegyzés trackback címe:

https://harompocaklako.blog.hu/api/trackback/id/tr3211777311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petit bourgeois 2016.10.07. 23:42:31

Imádom a terhesfarmert. H&M, még csak drága se volt. Szülés után vagyok, nacik maradnak, örökre. :D

KoHoHeni 2016.10.09. 09:13:59

Teljesen megértelek....:))
süti beállítások módosítása