Trikrek élete :):):)

Trikrek élete :):):)

Első üzenet Nektek névre szólóan!:)

2016. november 05. - KoHoHeni

Édes, Drága Aprajafalva!

Komolyan mondom, ha "belső ""építészeti"" átrendezésről" van szó, akkor hihetetlen jók vagytok. Olyan lendülettel tudjátok már most teljesen átalakítani a hasam, hogy csak na! Mindenhol dudorodik valaki, na és amikor jönnek a beirányzott rúgások/kalimpálások vagy ki tudja mik...:)))

Eljött az idő, hogy akkorák lettetek, hogy teljesen birtokba vettétek a testem:) Ti rendelkeztek vele, a napjaimmal és az éjszakáimmal! Mivel MINDEN OLDALON van valaki, így elég nehéz megfelelő pozíciót találnom a pihenésre:D Balról Bence, jobbról Patrik, lent pedig keresztbe Lóri.

Drága Patrik!

Szeretném neked elmesélni az első meghatározó "közös" élményünket. Mivel te vagy a pocakom jobb oldalán, ezért gondoltam egy szép szombat reggel megpróbálok jobbra fordulni, mert nekem az nagyon kényelmes lett volna. A hasam hozzáért az ágyhoz és már 10 másodperc eltelte után azt hittem milyen jó lesz nekünk így pihenni. Aztán rúgtál egyet. Szándékosan nem reagáltam, mert aaaaannyira jóóó volttt abban a pozícióban lenni már kemény másodpercek óta:D. Vártál a reakciómra - ami nem volt. Rúgtál mégegyet. Csak azért sem reagáltam ismét, neeem akarttaaam elfordulni. Vártál megint kicsit. MAJD BEKÜLDTÉL EGY AKKORÁT, HOGY BELEREMEGETT AZ ÁGY!!!! Így más választási lehetőséget nem hagyva, elfordultam, odatettem a kezem ahol rugdostál, de persze a kezem már nem zavart, elérted amit akartál...:D:D:D

Drága Lóri!

Te vagy alul, ott fekszel a tesóid alatt és a te mozgásod a legjobban belső szerveimet érő:)) Örömmámorban úszok amikor úszás órát tartasz bent:))) A létező összes szervem meg tudom számolni ilyenkor, olyanokat is, amikről azt se tudom, hogy léteznek:D:D

Drága Bence!

A hasam bal oldalát elfoglalva rólad sikerült megörökítenem az első videót amin rugdosol:) Persze nagyon sunyiba mert gondolom nagyon nem esett jól a vaku fénye, hisz akkor abba is hagytad:))))

Tehát igazából már se jobbra, se balra nem tudok fordulni és már az ülve alvás se buli, hisz akkor Lóri jelzi a nemtetszését:D Már volt este, amikor könyörögtem Apukátoknak, hogy kössön ki valahova hevederrel és hagyjon lógni akár fejjel lefele is, hátha úgy menni fog az alvás!!!:)))

És még hol a vége.... Hisz még olyan "kicsik" vagytok.:)

Túl vagyunk a mérlegelésen is. Hát nem is tudom. Igaz, én úgy érzem mintha legalább 40 kg-al lennék több, de nyilván a mérleg nem mutatott ennyit:))) A bevitt fánkok és nutella arányát vizsgálva teljesen rendben vagyunk, sokkal többre számítottam:D

Jaj és már ekkora pocakkal közlekedni... hát ez egy hihetetlen élmény:))) Mindenki megállít és még a legutálatosabb gyógyszertáros néni is kedves üzemmódba vált. Hirtelen mindenki újságokkal és jó tanácsokkal szeretne ellátni. Annyira vicces sokszor nézni a saját sztorikba belemerült - számomra vadidegen nők - arcát, hogy mennyire élvezik, hogy elmondhatják nekem, hogy hogyan kell majd szoptatnom és nevelni a gyerekeket:D

Ma beszereztem a 3. légzésfigyelőt és az eladó egy annyira aranyos lány volt, hogy amikor megtudta, hogy 3-an vagytok, akkor mindenképp adni akart még valamit... Így történt, hogy kaptunk 3 fullos cumisüveget is ajándékba:)))) Állítólag olyan a kiképzése az alján, hogy nem engedi a levegőt bejuttatni az üvegbe, így ha isztok belőle, akkor nem fog fájni a pocakotok a feleslegesen lenyelt levegőtől...:D:D:D Nekem ez magas, de remélem nektek jó lesz tőle:D

Azt hittem eljött az idő, hogy letegyem a laptopot a fejeitekről, mert érzem, hogy nem akarjátok, hogy tovább meséljek ebben a pózban:D Megadom magam, inkább kaptok egy kis levendulás haspakolást a laptop helyett, azt úgyis szeretitek....:))))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://harompocaklako.blog.hu/api/trackback/id/tr8411930811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása