Trikrek élete :):):)

Trikrek élete :):):)

Bocsi skacok....

2016. október 20. - KoHoHeni

...amiért 1-2 napja nektek jön minden ajtó, de még nehéz bemérnem a közelgő tárgyak becsapódási pontosságát:))

Már 3-4 napja megtörtént, hogy elballagtam a közellenség tükör előtt és ahogy oldalra pillantottam úgy hírtelen vissza is léptem. Nézegettem-nézegettem a hasam méretét, hogy most jól látok-e, de brutális növekedésnek indult. Aztán megnyugtattam magam azzal, hogy az énkép zavarom miatt, biztos ezt is csak én látom most óriásinak, valóságban más nem ezt látja.

Aztán tegnapi napon elindultam ebédelni a szüleimhez. Felvettem a téli kabátom (ami egyébként éppppeeenn csak összeért hasban:D) , kiléptem az ajtón, elindultam a lifthez, melyben szintén óriási tükör díszeleg. Kinyílt a lift ajtaja, megláttam benne magam szemből. TE ATYA VILÁG! Elfordultam jobbra kicsit, majd balra, néztem felülről, előlről, minden irányból, de EZ TÉNYLEG EGY ÓRIÁSI KISMAMA POCAK!!! Nem ronda behízott, hanem szééppp kerek!!! EZ KIRÁLY!:)))

Ahogy kiszálltam a liftből a lépcsőn velem egyidőben ért le az egyik lakó, aki illedelmesen előre engedett, én pedig ahogy lendületből kinyitottam az ajtót, DURRR. Oooppszi, ez a hasam volt... Bocs fiúk!

Aztán beültem a kocsiba. A kabáton található mell alatti öv kicsatolásával kellett kezdenem az utat és JÉÉÉ, egyből kaptam levegőt is!!!:))))

Megérkeztem. Apa meglátott: "ÚÚRRISTENN, WOOOWW, MEKKORA A HASAD!!!!". Hm... most már egyre biztosabb voltam benne, hogy nem énkép zavar van és valóban jól érzékelem, hogy brutálisan növekszik Aprajafalva.

Gondoltam elmegyek a mosdóba kezdésképp.. Nyitom az ajtót.. DUUURRRRR! OOppppáááá!!! Bocsesz, megint nekem jött az ajtó....

Este, itthon mászkálok jobbra-balra, az uram néz-néz-nééézz... "De cuki, ahogy felkapja a pólót a hasad már!!". És ezzel a lendülettel, ahogy nyitottam a következő ajtót ismét DUUUURRR. Kééssz, minden nekünk jön!!!

Ma reggel pedig az a hideg tárgy a hűtő ajtaja volt. BOCSÁNAT!!!!

Igyekszem-igyekszem figyelni, de olyan furi, hogy ti mindig mindenhova előbb odaértek, mint én!!!!!! :))))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://harompocaklako.blog.hu/api/trackback/id/tr1511822039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása