Trikrek élete :):):)

Trikrek élete :):):)

A genetikai vizsgálaton túl...:)))

2016. augusztus 30. - KoHoHeni

Túl vagyunk az első genetikai vizsgálaton és mindenki egészséges, mindenki szuperül fejlődik, sőt!

Megállapította a doktor úr, hogy úgy néztek ki, hogy egyikőtök külön van, ketten pedig egypetéjűek lesztek:))) Nekem az a megérzésem, hogy aki külön van ő lesz a csajszi, a két kicsi egypetéjű pedig a fiúk:)))

A méreteitek: 62-67-66 mm:)))) Kis aprajafalva:)))

Hallottam a szívveréseiteket is, leírhatatlan érzés!!! Mind a hármótoknak külön-külön:) Mekkora mázli, hogy én már tudtam, hogy nagyjából mire kell számítani, mert ha először hallottam volna ilyet, akkor lehet sokkot kapok a gyors zakatolástól, hogy valami nem oké:)))

Sajnos látni nem láttalak benneteket mert a vizsgálóban majdnem már szinte a monitor háta mögött volt a fejem :( De sebaj, csütörtökön megyünk úgyis jelenésünk van magánrendelőben is, hátha majd ott...:))))

A bejegyzés trackback címe:

https://harompocaklako.blog.hu/api/trackback/id/tr2511661432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása