Trikrek élete :):):)

Trikrek élete :):):)

Első ajándékok:)

2016. szeptember 14. - KoHoHeni

Sokan babonából és "szokásokból" nem vesznek a születésig semmit, nem fogadnak el ajándékokat, nem fogadják el az emberek gratulációit, sőt volt aki már engem is megkért, hogy ne ugorjak örömömbe a nyakába mert még bármi történhet...

Na hát mi úgy vagyunk ezzel az egésszel, hogy teszünk a babonákra meg a szokásokra meg a mit illik és mit nem dolgokra! Ha a nyakamba borul örömében valaki, akkor tegye, nem marad viszonzatlan, mert én is boldog vagyok:)

Így történt, hogy megkaptuk az első zsák babaruhát barátnőméktől! Az egész nappalit beterítette a rengeteg apró ruci és a szívem szorult össze amikor apróbbnál apróbb darabokat fogtam a kezemben:)) Az első tervem az volt, hogy megpróbálok valami rendszer szerint csoportosítani benne, de aztán rájöttem, hogy én teljesen elvesztem ezekbe a méretezésekbe:D Az egyik szám, a másik hónap, a harmadik ugyanazon szám alatt 3-szor akkora volt, mint az előző... Na akkor gondoltam, nézzük úgy, hogy fiú-lány. Mivel a ruhák 80%-a rózsaszín volt, így ebben nem találtam akkora kihívást:D:D A vége pedig az lett, hogy ruha fajtánként szedtem széjjel de hogy minek azt nem tudom, hisz az összeset úgyis át kell majd még mosni:D:D A lényeg, hogy órákig ültem a nappali közepén, körülöttem a rengeteg baba ruha és csak néztem és néztem őket. És egyszerűen elpakolni se akartam, úgyhogy nem is tettem:D

Másnap reggel amikor kiléptem a hálószoba ajtajából kicsit meglepődtem, hogy mi történt a nappaliban, de olyan jó érzés kerített birtokába, hogy megint csak leülni tudtam a ruhák közé és csak nézni és nézni és elképzeltem, ahogy a kis pelenkájukban totyognak majd ott :D

Ha minden jól megy, akkor sikerül lassan babakocsit is vennünk. Sokat gondolkodunk azon, hogy kell-e a 3-as?! De akármelyik oldalról vizsgáljuk, mindig az a vége, hogy teljesen felesleges. Sehova nem fér be, még egy boltba se tudnék elszaladni velük egyszerre, nincs az a kocsi a földön amibe amúgy esetleg beférne a váza miatt, ráadásul később eladni se fogom tudni, hisz nem sok 3-as iker rohangál a Földön:D És az áráról ne is beszéljünk..... Így tehát úgy döntöttünk, hogy veszünk egy sima 2-es ikres baba kocsit és egy 1-est. Az ikrest úgy néz ki nagyon bemákoltuk, apa talált egy hirdetést, ahol már nagyon szabadulnának tőle és ez az árában is nagyon megmutatkozik. A héten ennek is a végére járunk:))

A közérzetem rengeteget javult, vannak napok amikor már tényleg csak a hasam látványa emlékeztet arra, hogy amúgy mi történik, annyira jól érzem magam:) Persze még mindig nem 100-as a történet, vannak szagok és ízek amiktől szó szerint wc-nek megyek:D Aprajafalva imádja a hideg gyümölcsöket, a mindenféle hideg gyümölcsleveket na és persze a NUTELLÁT:)))) Tekintve, hogy a cukor értékeim -most még:D - teljesen rendben vannak, így nem állok ellen a kísértésnek, mert hát ezt amúgy nem is én kívánom...ugyebár...?!:D:D:D:D

Holnap töltjük a 16. hetet és hamarosan - remélhetőleg - fény derül a nemek arányára is!:)))

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://harompocaklako.blog.hu/api/trackback/id/tr5011704037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása