Trikrek élete :):):)

Trikrek élete :):):)

Köszönöm!!:)

2016. augusztus 25. - KoHoHeni

Köszönöm drága pocaklakók, hogy 13 hete ma reggel megtörtént amire már nagyon szükségem volt!!!

Apukátok parfümjétől (amit egyébként 13 héttel ezelőttig imádtam) ma reggel nem fordult a gyomrom!!! Sőt!!! Majdnem azt a hatást érte el, amit bármikor amikor beleszagolok utána a levegőbe!!!!

És régóta megtörtént egy másik csoda is! Tegnap mikrózott (másnapos) kaját tudtam enni fintor nélkül!!! Nem a hűtőszagot éreztem rajta, hanem egyszerűen jól esett az én drága anyukám által csomagolt paprikás krumpli!

Sőt!! Ma már a sampon szagát is elviseltük! Na azért az még annyira nem volt kellemes, de ez hihhhettetlen mérföldkő!

Imádlak titeket, remélem így haladunk tovább!!:)))

Jaaa és majd elfelejtettem! Tegnap nyilvánosságra hoztuk, hogy nagy család lettünk. El sem tudjátok képzelni mennyien gratuláltak és osztoztak az örömünkben! Illetve lehet eltudjátok, mert hát nekem annyira jól estek ezek a szavak olyan emberektől akikkel évek óta nem beszéltem, hogy alig bírtam elaludni. Ezt gondolom éreztétek...:))))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://harompocaklako.blog.hu/api/trackback/id/tr7811651008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása