Trikrek élete :):):)

Trikrek élete :):):)

Ez a karácsony más mint a többi!

2016. november 30. - KoHoHeni

Hogy most a karácsony vagy a hormonok, de mindenen elérzékenyülök és konkrét sírógörcsöt kapok. Így van ez a karácsonyi reklámokkal.. Azokkal a reklámokkal amiket gyűlölök, sose volt rám semmilyen hatással, olyan szinten nem érdekeltek, hogy fel se fogtam sok miről szól csak néztem kikapcsolt aggyal.

Bezzeg most. Hát a telekom és a unicum reklámjait mindegy hanyadjára látom és a nap melyik időszakában, hihetetlenül kitör belőlem a sírás, hisz olyan meghatóóóóóó:D Bár ha belegondolok abba, hogy szerintem a földön rajtam kívül csak más terhes nők sírnak rajta, akkor vicces...:D

De sírok máson is. Ha meglátok egy embert sírni akár élőben, akár tv-ben, mindegy. Belőlem is kitör az együttérzés okoktól függetlenül. Jön és képtelen vagyok uralni!

20161127_192302-1.jpgSírok azon is, hogy elkeztem kimosni Aprajafalva ruháit advent első vasárnapján és az egész nappalit beterítettem vele gyertyafényben. És ez olyan meghatóóóóóóóóóóóó, hogy már csak pár hét, 1-2 hónap és ez vár ránk:)

De mesélhetnék még arról, hogy azon is elbőgöm magam, ha nem tudok előre hajolni a nagy hasamtól vagy már a vezetés is megterőltető, hisz életembe nem volt még olyan, hogy ha kinéztem magamnak egy parkolóhelyet akkor szimplán azért képes vagyok elmenni teljesen máshova mert nem sikerül elsőre beállni és nincs az az isten, hogy mégegyszer hátra fordítsam a fejem tolatás közben.

A bejegyzés trackback címe:

https://harompocaklako.blog.hu/api/trackback/id/tr8212011358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása